bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

det som göms i snö .....

Publicerad 2013-04-02 16:11:07 i Allmänt,

Död man i sandlåda ..... (rubrik i aftonbladet)
Å så hör man folk gnälla om att katter gör sina behov i sandlådor ....
det måste bli ett slut på det här , det är ju ohygieniskt ... folk får väl lägga sina lik någonannanstans , företrädesvis där det ligger en hund begraven ..
mvh vän av ordning :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-02 16:57:31

inte i mossen för jag anar att ugglorna är där

Svar: precis min tanke xå :)
bergatrollet

Postat av: Rigmor

Publicerad 2013-04-02 19:55:35

Vet inte vilket som är värst...han i sandlådan eller att något flygbolag ska väga in resenärerna och sen ska de få betala efter sin vikt... (oxå Aftonbladet). Det är nog tur att man inte ska utrikes på ett tag!!
Kram

Svar: Men Rigmor .... det har jag missat ..... nu ska jag aldrig mer åka bort :)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela