bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Ironiskt och pissigt

Publicerad 2013-04-16 18:20:03 i Allmänt,

Läser om ett fasansfullt brott som någon kändis har begått genom att pinka i en buske, å om man skummar igenom kommentarerna till artikeln så är detta enligt vissa ett ytterst upprörande brott , och naturligtvis enligt andra en bagatell som rättsväsendet inte borde slösa tid och resurser på ...
låt karl´n få pissa var han vill när det nu inte finns tillgång till offentliga toaletter.....
Hundarna pissar ju överallt iaf  , osv .....
 
själv måste jag googla för att överhuvudtaget veta vem denne namngivna kändis är ... men det säger ju kanske mer om mig än om någonting annat :)
 
en del upprörs xå att artikeln om rättegången avslutas med kändisens spellista och vad det nu kan vara värt i reklamintäkter ....
själv är jag ff kvar på googel .... Är han känd på riktigt alltså :O
 
ja just ja sen var det nått som hade hänt i Boston xå .... men jag har inte hunnit läsa det än ....
funderar på om den där spellista kan vara viktig i samanhanget ... 
får kolla Bostonhistorien lite senare kanske ...om jag hinner ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela