bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Morgonstund ....

Publicerad 2013-08-27 05:28:37 i Allmänt,

Kl är 05 och den snälla mamman har just gjort frukost åt 17 åringen ....
Det tillhör ju inte vanligheterna , men ynglingen är ute på praktik och har just missat 05 bussen. Å mamman kunde ändå inte sova
Så nu hinner han både raka sig å borsta tänderna innan nästa buss går.

Det har ju inte hört till vanligheterna att dom små vampyrerna har rört sig i dagsljus under sommaren, så nu oroar jag mig lite att han ska spricka som ett troll solljuset.
Kanske borde jag skicka med honom paraply och solglasögon till jobbet.

Själv har jag tänkt mig en dag med slängkappa och skvallertidningar hos frissan.
Så får det bli .... Toppentisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela