bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

jag önskar jag kan få nån att få lägre självkänsla än jag;)

Publicerad 2013-03-20 23:49:03 i Allmänt,

som blåögd nybakad bloggare vill man ju att folk ska läsa ... å i mitt fall helst roas, och gå härifrån med ett leende i mungipan ...
fan va dum jaaag är då ...
får redan kommentarer om att lägga ner, och att inläggen är ointressanta ... och jag som nyss har börjat....

kan vi inte bara göra så här ....
jag sitter här å babblar lite som jag tycker ....
å om man kommer hit (till min sida) å tycker att det jag babblar om är ointressant... (det är med största sannorlikhet sant) för det är liksom det det går ut på ... än så länge ...
så kanske du eller dom som inte gillar´t kan läsa nått annat istället ?

vilken JÄÄTTEBRA IDÉ eller :)

Kommentarer

Postat av: Nere i kroken

Publicerad 2013-03-21 08:11:25

Äsch... Det var nog en sån där #modebloggsläsare som gnällde! Vi vanliga dödliga gillar't ;)

Svar: tack du :) jag blev bara tvungen att gnälla av mig lite ... egentligen skiter jag i sånt :)
bergatrollet

Postat av: Ingvar

Publicerad 2013-03-21 10:02:12

Jag tycker du har glömt ett fälle i rubriken. :)

Svar: ja härreguuu dä ha ja .... unnra hur en ännrar dä :)
bergatrollet

Postat av: Karina

Publicerad 2013-03-21 16:03:44

Jag gillar iallafall din blogg Malin!
Å dom som bara är negativa kan ju för f-n sluta läsa här! Det är ju faktiskt fritt att välja vad man vill läsa...
Keep on :)
Kramizar

Svar: Tack det var snällt :)
bergatrollet

Postat av: Magnus

Publicerad 2013-03-21 21:16:40

Nybakad blåögd bloggare......?
Ja är ju inte nån bloggexpert precis,men inte fan är de nån nybörjare som skriver inte!!!:-D
Fortsätt så här så blir de skitbra!!!

Svar: ah mhä läääg aaav ... läses medtonnistonläge i rösten :) tack å bock
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela