bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

överseende

Publicerad 2013-03-20 12:44:45 i Allmänt,

Hej vare går unna (närkingska för fort/hastigt) men det blev en rask ökning på antalet besökare över förväntan :)

Nu är jag som sagt inte så haj på det häringa bloggandet än , men gör så gott jag kan så får ni ha lite överseende ...
svära å gorma .... typ ....
Ah mhä ....hur fan gör man nuuurå ??
det kan jag åta mig att sköta själv...
kommentarer av typen feedback välkomnas men är inget tvång ...
man får alltså tjuvläsa och förfaaaasa sig hur mkt man vill på den här sidan :)
trevlig läsning!

Kommentarer

Postat av: Alf Nyberg Koskina

Publicerad 2013-03-20 17:49:26

Lägg ner. Ointressant.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-20 22:05:11

ÄNTLIGEN!!!

Svar: <3 ... vi får se hure här går :)
bergatrollet

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-20 23:34:04

som sagt ... man MÅSTE inte läsa .. :)

Svar: :-)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela