bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

prisa gud eller skattemyndigheten

Publicerad 2013-03-22 21:46:50 i Allmänt,

kommer hem efter jobbet till det blå kuvertet ....
öppnar med is i magen och stenansikte under total tystnad iklädd ytterkläder och skor ....
ögnar igenom en massa obegripliga siffror ... alltså jag är väl typ dyslektiker fast med siffror ....
tacka vet jag ord , jag gillar ju att slänga runt med sådana ...
slänga runt med siffror ... näe va fasen .. dä änté min grej ...
om jag tolkat dom obegripliga rätt så gick det ändå rätt hyfsat ...
så länge det inte står minus tecken framför sista siffran så blir jag ju glad ...
summan av kardemumman av den här dagen är alltså ...
jobbjobbjobb
hemgång
skatteåterbäring
mia skäringer
michael palin på skavlan ....bra skit!!!!! :)

Kommentarer

Postat av: Rigmor

Publicerad 2013-03-23 12:56:09

Å mitt i allt detta...så förstår jag att du gått och intagit ryggläge?? Det var väl en illa vald helg...det hade ju varit roligare om pengarna rullat in istället för karens o sjukledighet...
Krya på dej nu!!
Kram kram

Svar: ja det här var inte roligt kan jag lova ...kurerar mig med cola å youghurt
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela