bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

spösol

Publicerad 2013-03-26 12:28:21 i Allmänt,

solen står som spön i backen och över halva "att göra" listan är redan klar...
tror minsan att jag ska inta lunchen ute vid husväggen ....
för på altanen går det inte att vara ....
katterna har behagat att dela ut diverse "presenter" till matte å fattar inte vad jag menar när jag skriker att 
- man får väl för faan äta upp det man har tagit till sig ....
jag bryr mig inte heller om utifall det låter sexistiskt men det här med att avlägsna likdelar kommer i vår familj få fortsätta att vara .... en killgrej helt enkelt!

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2013-03-27 04:37:14

Dåligt me responderande kommentarer här!! Men men folk har väl inte "tii"jag skrattar gott iaf!:-D

Svar: Tack magnus , jag ser att folk är inne på antal besök och sidvisningar iaf , man får ju vara glad så länge någon läser :)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela