bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Viktiga grejor avhandlas alltid vid matbordet

Publicerad 2013-03-28 19:26:00 i Allmänt,

snack med tonnisen vid matbordet i dag


Tonnis(läs ungdom i tonåren som luktar bensin) : mamma förr så tjatade du ALLTID att man skulle gå UT å inte sitta inne vid datorn hela tiden ...


Jag : ja jag ville väl att du skulle få några andra intressen än datorn.

Tonnis: Haru tänkt på att nu äre typ tvärtom ??

Jag: öh hur då?

Tonnis: jo nu tjatar du ju att man ska komma in hela tiden ... å vem äre som sitter inne vid datorn å messar vid matbordet å sover hela dagarna ? :)

Jag : bryter ljudlöst i hop å skrattar så jag gråter .... han är observant det lilla livet :)

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2013-03-28 19:55:17


Fy fan vad skönt att det fortfarande finns såna ungar!!!
Fler sådana tack!!:-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela