bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

stroke

Publicerad 2013-11-02 17:40:19 i Allmänt,

 
 
kan du signalerna för stroke ?
 
KAN PERSONEN LE ?
 
näe inte just idag... jag har faktiskt ingen lust... å vad ska jag le åt... jag är skittrött bråka´nte mä mig, 
jag kan väl iaf få dricka upp mitt morgonkaffe...
(läs em kaffe för er normala människor som inte jobbar nattetid)
 
 
KAN PERSONEN SÄGA EN HEL MENING?
 
öh ... näe (himlar med ögonen) jag dricker morgonkaffe SA JAG JUE! ska vi babbla eller dricka ur kaffet först liksom.
 
KAN PERSONEN STRÄCKA BÅDA ARMARNA ÖVER HUVUDET ?
 
mhä .... näe återigen ....jag håller ju i  kaffekoppen!
sitta här å göra vågen liksom....
 
KAN PERSONEN STRÄCKA UT TUNGAN ? (alltså lipa på ett normalt sätt)
 
Ja det kan du ge dig på....
 
så nu sitter jag här å lipar helt normalt och konstaterar med lättnad att det måste vara en toppendag 
för jag har inte fått stroke i alla fall...
 
Tjing!

Kommentarer

Postat av: Moster Anna

Publicerad 2013-11-02 18:04:22

Inte stroke kanske, men jag undrar o. Du inte är lite sjuk på någe annat vis... ;)

Svar: jooo jag känner mig nog lite krasslig nu när du säger´t .....Har du någon bra diagnos? ;)
bergatrollet

Postat av: Moster Anna

Publicerad 2013-11-02 20:38:18

Fibroidioti? Konstigtism? Eller bara dom vanliga Perssonska generna? :-D

Svar: ja det är ju hugget som stucket ... en får väl bara låta andra bedöma ;)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela