bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

HOCKEY fortsättningen

Publicerad 2013-10-05 09:56:00 i Allmänt,

Jag ska gå på hockey .... igen...
 
SKRÄLL!
 
Naturligtvis så följer jag med å gör ett nytt försök , det var ju trots allt lite kul sist.
nu ska här vikas flärpar och smattra med, men jag avvaktar lite med halsduk och tröja.
(se tidigare inlägg)
 
eftersom att Örebro är min närmaste stad så blir man ju lätt lite smått patriotisk och får ju se till att heja på dom, visserligen har man väl fått lite hjälp av pojkvän, vänner och bekanta, samt en hel del fb folk xå.
jag är så himla lättpåverkad ;)
 
Det faller sig ändå trots allt rätt naturligt att heja på örebro för min del kan jag tycka...
men det är ju mkt lättare med VM och OS, då är det ju bara att heja på SVERIGE så är man ju hemma liksom.
 
i det här fallet är jag iaf så himla glad att det liksom lite hörs på namnet vart laget kommer ifrån, så att en novis som jag ska fatta vem man ska hålla tummen för liksom..
för hur i hela fridens namn ska man annars veta vem man ska heja på?
jag menar vart fan ligger HV71 ..... ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pyret

Publicerad 2013-10-05 13:32:31

Annars har 14-3 shopen bra erbjudande t -shirt o halsduk 200 spänn ;-)

Svar: Ja vem vet. Rätt var det är så står jag väl där :-))
bergatrollet

Postat av: Karina

Publicerad 2013-10-06 02:01:25

Va f-n! Har du bytt pojkvän?? Jag trodde du hade en som höll på Brynäs!?! Annars kan man göra som min man och hålla på Leksand eller som herr Lindqvist och hålla på Djurgården ;)

Svar: närå , har inte bytt ut honom ... men av just den anledningen ska vi visst INTE gå på match på torsdag .... för då vet inte P vem han ska heja på :)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela