bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Hur man än vänder sig så är arslet bak !

Publicerad 2013-10-07 16:13:30 i Allmänt,

Svarade i tfn utan att först kolla nmret som ringde idag .....
å tänka sig återigen är jag en vinnare ....
grattis grattis malin persson
i en unik dragning av slutsiffrorna i ditt mobilnr har du vunnit blablablabla
eftersom att du inte varit kund hos oss tidigare så
behöver du bara blablabla 
 
tack men nej tack sa jag och la på ....
 
utan att lyssna färdigt
surkärring som jag är förutsätter jag ju att dom luras.
 
har haft plåtslagarbesök på em.... tydligen krävs en hel del jobb på mitt berg och jag får offerten i morgon.
jag får lite ont i magen när jag tänker på´t men det måste ju göras om det inte ska börja regna in...
 
tanken slår mig nu att jag kanske skulle ha lyssnat färdigt på det föregående tfn samtalet ...
tänk om jag hade vunnit en gratis plåtslagare ....
 
(eller 20 miljoner dollar som jag brukar vinna med jämna mellanrum.
du ska få pengarna insatta på ditt konto så fort du lämnat ut din bankkod och person nmr.)
 
 nu lär jag ju aldrig få veta
typiskt mig.... 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela