bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Kurs

Publicerad 2013-10-22 14:38:15 i Allmänt,

Nu har jag varit på medarbetarkurs och känner mig väldigt upplyst och informerad. 

En iofs väldigt bra kurs men den togs ner lite av att kursledaren inte kunde säga R

Det är något med mig och folk som inte kan säga R utan säger ej istället för R 
Jag inser att felet ligger hos mig och jag gör allt för att ignorera detta och försöker att låta bli att tänka på det. 

Men det är så svårt. 
Tror att jag i min barndom troligen blivit svårt traumatiserad av att höra Folke jyden jappojteja fjån Washington. 

Nu kommej jag hela dagen att fojtsätta tänka utan "ej" 

Kanske jag gåj å spajkaj
Kling i löven som majtin Ljung 
(Tror jag det var)
Å för er ungdomar så kan ni googla eller youtuba honom eller så kan ni jinga mig så kan jag nog dja nästan hela sketchen  föj ej. 

Nåja tjevlig jegndag på eej!
Tjing !

Kommentarer

Postat av: Erja

Publicerad 2013-10-22 15:01:46

Haha en kursledare som inte kan säga R, tycker jag i och för sig är väldigt viktigt när man ska hålla föredrag hahaha :) Dagens garv :)

Svar: Jag måste uppenbajligen skäjpa till mig ;-)
bergatrollet

Postat av: ingvar

Publicerad 2013-10-22 17:35:26

Tjadden Hällström va det.

Svar: Ja jag ber om ursäkt. Blandar jämt ihop dom där. :-)
bergatrollet

Postat av: Moster Anna

Publicerad 2013-10-22 19:16:47

Du ska inte spajka någon någonstans... :)

Svar: Sa majistejn :-)
bergatrollet

Postat av: pyret

Publicerad 2013-10-22 19:25:24

Kunde du hålla dig för skratt,, ?

Svar: Haha det vaj svåjt ;-)
bergatrollet

Postat av: Maria

Publicerad 2013-11-12 19:26:54

Så bja det va, jag skjattade gott :-)

Svar: Tack va joligt att du jilla´t ;)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela