bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

ledig dag på berget

Publicerad 2013-10-21 15:42:00 i Allmänt,

 Ibland blir jag helt toktrött, så där trött att man om man ens orkar resa på sig, blir man sittandes med en kaffekopp och stirrar tomt framför sig...
Man känner att det rinner lite dregel ur ena mungipan men orkar inte göra något åt det..
jag är liksom i ett komaliknande tillstånd.
vaken men ändå inte ... helt luddig i hjärnan....
 
jag fyller på lite kaffe och tänker på att jag BORDE gå ut och gå en sväng för att piggna till, kanske passa på att handla xå, eftersom att jag har jobbat hela helgen och det börjar bli tomt i skåpen.
 
Men ändrar mig och tänker ..... äh det är kallt och ruggigt ute och nog är det jättegott med hårt bröd och kaffe till kvällsmat xå så det kan jag göra i morgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela