bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

rättelse

Publicerad 2013-10-23 11:19:29 i Allmänt,

 
För vän av ordning:
 
TJADDEN ... TJADDEN HÄLLSTRÖM var det som sparkade kling i löven ...
ber om ursäkt för mitt misstag och rättar till det så gott jag kan.
 
Jag kan bara skylla på min allmänna förvirring och lathet att jag inte orkade kolla upp vem av dom det var (se föregående inlägg om martin ljung)
 
men å andra sidan så kan man ju uppenbarligen i dessa dagar publicera vad man vill på nätet.
 
har inte kollat hur pass dessa uppgifter stämmer annat än genom att läsa i tidningen där alla sanningar står.
och enligt den/dom så kan man ju t.om smygfilma sin tjej när man har SEX och lägga ut på nätet mot hennes vilja och vetskap utan att det ska anses som någon särskillt stor grej..
 
för att det är så pass vanligt nu att man är öppen med och delar med sig av sitt liv på nätet.
 
FÖR ATT DET ÄR SÅ PASS VANLIGT .... 
Men ... ibland kanske det t.om blir lite fel när man tänker i rättssystemet ...?
 
För i annat fall så kan jag ju tycka att man måste sänka straffen på misshandel och villainbrott, för det är ju xå ganska vanligt nu för tiden....
för att inte tala om cykelstölder ... det skulle ju med detta resonemang i framtiden komma att bli helt lagligt, så vanligt som det är...
 
fast jag vet inte ... jag kan ju uppenbarligen xå ha fel ibland .... ( himlar med ögonen )
tjing!

Kommentarer

Postat av: Lisbeth Westman

Publicerad 2013-10-23 13:32:25

Jag undrar om dom dömt likadant om det gällt deras döttrar? Det är väl bara gubbar som sitter och dömer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela