bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

testar inställningar

Publicerad 2013-10-21 16:04:02 i Allmänt,

Det är något strul 
jag hatar strul ...
bilar, datorer och telefoner SKA bara fungera ....
ja  tvättmaskiner,diskmaskiner och värmepannor xå förståss ...
så sluta att spela mig ett spratt nu datorjä....
jag orkar´nte mät ... för inte kan det väl vara jag som har ändrat på någon inställning ...
för det vore inte likt mig ...
 
ah men nu testar jag iaf om det här publiceras eller inte ... för annars kan jag ju lika gärna skriva dagboksanteckningar för hand och lägga i byrålådan .... 
Det är sant ... man gjorde så förr i världen ... på riktigt :)

Kommentarer

Postat av: Rigmor

Publicerad 2013-10-21 16:34:31

Du syns!! Eller ja...inlägget alltså!!
Kram kram

Postat av: Pyret

Publicerad 2013-10-21 19:45:44

Klart och tydligt;-)

Svar: Bra. Förra inlägget bara försvann.
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela