bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

nattvecka

Publicerad 2013-09-30 20:42:12 i Allmänt,

Så var det dags igen ....
5 nättersvecka i förvirringens tecken ...

man kan nog sammanfatta den så här :
Hmm ..vad var det nu jag skulle göra?
Hmm ...varför skulle jag göra´t?
Mhm ... jag kan kanske göra´t imorgon..
nja ... var det verkligen så viktigt?
å .. äh ... det va nog ändå inte så viktigt....så jag gör´t nästa vecka.

och med lite tur så har man ju hunnit glömma bort vad det nu var som man trodde var så viktigt ...
å då var det ju ändå inte så viktigt :)
 
nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela