bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

PANG PANG DU ÄR DÖD ..... TYP !

Publicerad 2013-09-09 17:18:57 i Allmänt,

I Iowa  får man bära skjutvapen Även om man är blind ..
å det verkar ju vara en alldeles ypperligt bra idé .....

– När du skjuter med en pistol tar du fram den, siktar och skjuter, och jag tycker inte nödvändigtvis att det krävs syn för det, säger blinde Michael Barber till tidningen Des Moines Register, samtidigt som han undersöker en pistol i en vapenaffär i Altoon.

Så nu tycker jag att ALLA i Iowa borde beväpna sig , så att dom kan försvara sig mot alla blinda som springer runt med pistoler ....

inget ont som inte har nått gott med sig :D

 

Kommentarer

Postat av: Rigmor

Publicerad 2013-09-11 14:40:42

Hmmm...funderar på om jag är förvånad eller inte...eller jo, det är jag nog...Gissningsvis är han änkling...
Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela