bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

London

Publicerad 2014-04-01 23:16:45 i kåseri, k�seri,

En londontripp kan få vem som helst på gott humör. 
Har man sen med sig både kärleken och en god guide så gör
Det ju inte saken sämre. 
Har haft det så fantastiskt å toppat med status quo konsert, och fantastiska pubrundor. 

Träffade enligt honom själv en ung kille på puben där det stora tågrånet planerades. 
Han var minsann där och mysde framför brasan 3 kvällar i veckan. 



Kensington park blommar och det luktade vår. 
Konserten var kanoners. 
Det finns tack vare vår guide/svägerska inte ett enda transportmedel i London som jag inte provat. 
Så det var såååå värt trötta fötter å letande efter pubar i gränder å prången. 

Men för er som inte läst mina Fb uppdateringar.........
Engelsmän suger på att koka kaffe!!!!
Borta bra men hemma gött kaffe 👍

Sen är det faktiskt så att tanken har slagit mig....

Var kommer dom ifrån???
Fansen.  
När det är konsert så kravlar dom upp ur sina hålor....
Jag bara undrar var är dom där killarna en tisdag kväll?
Inte på Ica iaf. 😂
Lägg märke till skylten. Som vi hade xtra kul åt hela kvällen. 




Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela