bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Slit å släp

Publicerad 2014-04-25 13:48:59 i kåseri, personligt,



Det är så bra det där med att kunna dela med sig av vad man gör på nätet. 

Man får veta hur andra har det liksom, å det är ju bra.... Väl....

Läser om folk som tränar , städar och ändrar på matvanor stup i kvarten. 
Dom fredagsmyser å dricker goda drinkar. Älskar sina barn och hatar djurförsök. 
Man får ju även nyttig info om hur vädret är, ska bli och har varit. 
Å det är ju bra ifall man inte vill gå ut själv. 

Jag delar xå gärna med mig av min vardag och mina helger. 

Fast i ärlighetens namn ..... Ibland ljuger å överdriver jag... 

Idag ska jag tex skriva att jag vaknat pigg å utsövd, passar på att klippa gräset å vårstäda poolen. 

Tror jag....... 




Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela