bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Det pippar .....

Publicerad 2014-02-05 08:10:23 i kåseri,

Jag hör något konstigt obekant ljud nu på morgonen när jag är på väg hem från jobbet. 
Å då har jag inte ens startat bilen än. 
Det är något som pippar...

I vanliga fall är jag van vid att det är den lilla svarta (läs bilen) som låter konstigt. 
Men jag brukar inte vara sämre kvinna än att jag oftast kan lösa det själv. 
Man höjer helt enkelt bara ljudet på stereon. ..

Eller stereon å stereon förresten , det är väl mer en gammal bandspelare med radiofunktion. 
Eller om det är tvärtom. 
En något kortsiktig lösning men som för det mesta brukar ta mig ända hem. 

Men Nu var det något helt annat som pippade.
Något jag inte hört på länge, river mig i huvet och inser att det minsann är fåglalåt. 
Jaha det här var just snyggt tänker jag. 
Nu ska man behöva åka hem med vårkänslor en helt vanlig onsdag xå. 

Men jag änt'e bitter. 
Säger som Gert Fylking 
- ÄNTLIGEN !!

HA EN BRA DAG
Tjing. 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-02-10 13:08:47

aaaaaaaahahahhahaha ja hur va det nu med stereon egentligen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela