bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Jesus

Publicerad 2014-02-22 01:59:58 i kåseri,



Förra helgen såg jag Jesus...
Fast han var misstänkt lik Ola Salo 
Och när jag konfirmerade mig så var det ingen som sa något om att han hånglade upp både Maria och Judas, men så hade vi en gammalmodig prost xå. 
Han ville kanske undanhålla oss ungdomar en del onödig information. 
Eller så visste han helt enkelt inte hur det låg till. 
Judas sjöng iaf som en Gud och det vägde upp en del. 

Försöker att jämna ut mina upplevelser med att titta på OS allt vad jag kan, så numera kallar min oäkta hälft mig för sportfåne. 

I helgen planar vi ut med Nationalteatern å det känns bra för en gammal hedning som jag. 

Livet är en fest!!!

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela