bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

prinsessnamn

Publicerad 2014-02-25 17:17:31 i k�seri,

 
 
Jag är visserligen tämligen ointresserad av vad prinsessan Madelenes barn ska heta...
Varken hon eller kungahuset har visat något som helst intresse för vad mina ungar heter..
 
Men eftersom att det skrivs spaltmeter efter spaltmeter om vad den lilla kan komma att få för namn så kan jag ju ändå inte låta bli att spekulera ...
 
Jag chansar, eftersom att vickans unge heter esterella (eller typ nått sådant) så kommer väl det nya tillskottet heta olw ....
hur svårt kan vet va liksom :)

Kommentarer

Postat av: Rigmor

Publicerad 2014-02-26 09:35:18

Nu har jag funderat på detta viktiga ämne under morgonpromenaden med hunden...och jag tror Pringles skulle passa bättre...Låter lite mer mjukt, smakar bättre i munnen liksom...eller du, det är kanske för att jag tycker att Pringles är lite godare. Hoppas den lilla får ett sånt där klatschigt namn så alla gamla rojalister sätter morgonkaffet i vrångstrupen!!
Kram kram

Svar: så klart har du ju rätt rigmor... Självklart borde det ju vara Pringles , det hör jag nu när du säger´t
gud vilket fredagsmys dom kan ha sen ... kungen å hela familjen snacks :)
bergatrollet

Postat av: Koffe

Publicerad 2014-02-28 19:18:27

haha esterella den var äna bra! Synd bara att de inte tog det.. men jag gillar faktisk namnet leonore

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela