bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

999

Publicerad 2014-01-20 22:36:17 i kåseri,

DU ÄR VÅR 999:ONDE BESÖKARE
OCH HAR BLIVIT UTVALD AV VÅR SLUMPGENERATOR SOM MÖJLIG VINNARE
 
Lyllos mig ....
För jag lyckas nästan alltid vara 999:onde
Dessutom lyckas jag alltid bli slumpad som MÖJLIG vinnare av vaddetnukanvaraförjättebraåhagrejor.
Hur är det möjligt?
Jag brukar minsann inte ha sådan tur...
 
Dessutom vann jag .....hör och häpna
2000 000 UK dollars bara genom att mitt telefon nmr blivit draget i någon fantastisk tävling som jag inte ens visste att jag var med i ....
Allt jag behöver göra är att ringa och lämna mina kontonmr .... Fantastiskt..
 
Så nu har vinden vänt å jag har blivit en såndäringa .....vahetere nu igen .....
TURGUMMA...
Det känns lite ovant ska jag säga ;)
 
Tjing!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-20 22:40:46

Grattis ! Tur att jag vet hur klok du är och det försämras ju inte av rikedom!

Svar: Eller hur ... ös på bara ... uppenbarligen behöver jag isolera så pengar går alltid åt :)
bergatrollet

Postat av: Andreas

Publicerad 2014-01-21 09:55:05

Ja de där känner jag till.

Vann en Iphone 5s allt jag behövde göra var att ringa ett nr för att lämna ut person nr och adress...
:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela