bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

äntligen igång

Publicerad 2014-01-16 18:06:33 i kåseri,

Gjort första nattpasset på en månad och det känns riktigt bra att komma igång.
var det värt att åka på semester och komma hem och bli superdupersjuk frågar ni mig ?
öh.... Jaaaaaaaa .... detta meddelas endast på detta vis.
 
fast å andra sidan ser jag väl inte superduper mkt fram emot min lön, det kommer troligen stå minus på lönebeskedet ;)
 
Efter en mjukstart med 2 nätter ser jag fram emot en ledig helg och någon hockeytjofräsevent som väninnan lurat med mig på ..
Först middag och föreläsning av Tina Turner (jaa DEN Tina Turner.... hon som kör rally och varit med i lets dance) och sen hockey alltså ...
 
Det värsta är att jag nog måste gå och köpa mig någon form av huvudbonad, för jag tror att jag läst någonstans att träsktroll med bad hairdays blir direkt portade i entren om dom inte har någon form av mössa på sig ... för allas trevnad liksom....
jag kan iofs ha missuppfattat, men vem törs chansa ....
kanske kan låna väninnans rödvita halsduk å vira runt håret, eller så gör jag bara som jag brukar och drar en plastsäck över huvet.
 
Tjing.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-01-17 08:18:58

Jag röstar på burka mohahahhaa ;)

Svar: funkar det på hockey ... för i så fall kör jag nog på det .... det verkar varmare än plastsäck ....å så behöver man ju inte sminka sig heller .... perfa :)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela