bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

jag ska bara ....

Publicerad 2014-01-28 10:55:26 i k�seri,

Idag står det :
SKÄRP DIG FÖR F-N Å TA TAG I DET SOM MÅSTE GÖRAS!
På min Att göra lista....
 
så jag får väl försöka bita i det sura äpplet och göra det då, trots att jag verkligen inte vill.
 
Det som känns allra mest kränkande är att jag har skrivit den själv..
 
tjing

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-02-10 13:11:56

Men gud så skönt å se att det finns fler! Jag ÄR hopplös! Har en skänk j*vel som står halvklar och väntar på att få sista strykningen med färg på sig....sen 4 veckor tillbaka. Varför är det såååå svårt att få arslet ur vagnen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela