bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Nyheter

Publicerad 2014-01-24 13:28:32 i kåseri,

Tar en kopp kaffe efter lunchen och ögnar igenom tidningen på nätet lite lojt
efter att jag har kollat ikapp mig på Mia på Grötö.
 
Fan nu känner jag att jag måste bli kändis, för jag vill xå bli bjuden till Grötö och röka fisk,dricka vin och prata om meningen med livet liksom..
Eller kändis förresten ..... näe.... men jag kanske kan bli ... vad vet jag ... Roddare kanske ...
Jag är asbra på att bära grejor :)
Så kan jag sitta där med en BiB (bag in box) i ett hörn å fnissa lite tyst (för det är sån jag är ...lite tystlåten och vill inte synas för mkt men vill gärna vara med ändå)
Men det funkar ju rätt bra att kolla på tv xå så jag kanske väntar lite med just det karriärsbytet..
 
När jag nu från Mias gemytliga lilla ö kastar mig in i kvällstidningarnas liv så sätter man ju nästan kaffet i vrångstrupen....
 
Jävlars tänker ni nu ..
Nu har det hänt nått i syrien igen, eller nu har det hänt något stort i valdebatten ....
ICKE....
 
MEN dom stora rubrikerna handlar om ett mord, som du kan läsa allt om.... så fort du har skaffat AFTONBLADET PLUS
och dessutom får jag veta att jag kan bli smal av att äta lingon och sist men inte minst :
Hur veronica blev av med sitt kli i paradiset....
 
ja jävlar .... jag måste nog skaffa det där plus genast...
Jag känner mig ju utanför annars...
 
För vem vill inte veta allt om hur ett mord kan ha gått te (närkingska för till) på riktigt alltså.
å smal ... ja jag kan absolut tänka mig att gå ner några kilo
Å Kli i paradiset vill man ju inte utsätta sig för :)
 
Tjing!
 

Kommentarer

Postat av: Rigmor

Publicerad 2014-01-24 15:12:57

Nu känner jag mej riktigt ute...eller inne är jag ju, men ändå ute...för jag läser vanlig prasslig tidning, har ingen aaaaning om vem Veronica är, och mord...ja si dä ja inte häller så intresserad av....Det skulle väl vara Mia på Grötö då, tycker hennes program är bra och Grötö, ja där skulle man väl kunna tillbringa en vecka eller två...eller mer än så!!
Ha en bra helg på Berget!!
Kram kram

Svar: 😂 ja jag läste tidningen på nätet så klart, det var inte meningen att vara otydlig.
Å ingen vet nog vem Veronica är, det enda man vet om henne är att hon numer inte har nått kli 😂
bergatrollet

Postat av: ip

Publicerad 2014-01-24 17:11:50

Undrar om jag somnade till, såg ingen som grät finns det alltså kändisar som inte har en olycklig barndom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela