bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Online shopping eller .....

Publicerad 2014-01-11 17:43:07 i kåseri,

Efter en tids sjukdom Känner jag mig lite bättre å kan nästan svälja nu om än väldigt försiktigt ...

Förstår att det finns hopp om livet när jag råkar bläddra förbi en sälja/byta sida där en soffa med en liten reva i är till salu. 
För att illustrera revans storlek har säljaren lagt en legobit bredvid den. 

Nu får jag bita mig i tummen för att kunna låta bli att lägga ett bud. 

Behöver tyvärr inte någon soffa men undrar lite om priset på legobiten?

Är det en vanlig legobit eller en sk Duplo? 
Vilket i så fall skulle göra en stor skillnad på revans storlek. 

Är det endast en eller har hen några kompisar ?
I så fall hur många?
Finns dom i flera färger och medföljer ev bygginstruktioner?

Men min förvirrade hjärna säger ifrån att man ska inte buda på saker när man är sjuk. 
Å VAD ska jag ha en legobit till?
Jag har ju redan så många som jag ändå aldrig använder. 

Tjing

Kommentarer

Postat av: Kvarntjejen

Publicerad 2014-01-11 18:44:31

Bra att du är på gång...det är ju lördag! Revor o lego!!! Spelar ingen roll! DU vet,snart knackar barnbarnen på dörren-då sitter du på golvet med teljkniv o ofrivilligt färgat lego-sågspån o penslar-spelar ingen roll,du kommer att älska det,tro mig! Kram! P.S Allvarsamt,det är tufft för många nu efter jul! Alla måste vi ju överleva, på ett eller annat sätt!D.S.

Svar: Nu har jag förmanat mina ungar att jag nog inte känner mig redo att bli farmor... men sparar den gamla legolådan ... just in case :)
bergatrollet

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-01-16 09:38:56

Hahahahaha som jag skrattade för mig själv nyss ;)

Svar: roligt att någon gillar´t :)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela