bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Ove

Publicerad 2014-01-21 22:13:55 i k�seri,

Jag fryyyser!!!!
Det är Kallt, snöigt å jävligt....jag verkligen hatar vinter
och anser att dom som älskar vinter... aldrig har burit ved, haft en vattenledning som frusit sönder, bilar som vägrat starta, eller suttit insnöade och inte kunnat komma ut för all snö ... för har man det så kan snön gnista å glimma bäst den vill ....jag tänker inte sticka ut näsan mer än jag absolut måste...
sträcker mig möjligen till att titta på skidskytte någon enstaka gång på tv
 
Dessutom kom lönebeskedet som en smäll på käften, det kostar att ligga på topp brukar man ju säga ...
men det kostar en hel del att ligga sjuk xå kan jag lova..
 
En del skulle kanske säga att jag låter bitter...
Men det är jag inte...
Jag säger som Ove (en man som heter ove, boken alltså)
 
Jag är fan inte bitter, jag går väl bara inte runt å flinar jämt!
men i morgon är det onsdag, då blir det bättre...Yeiii
 
kör ett nattpass till som grädde på moset nurå :)
Dåligt morgonhumör? näerå inte jag ;)
tjing!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-22 08:09:29

Haha det mesta av ovanstående har jag varit utsatt för...... Men jag gillar snön och vintern iallafall:):) . Kontrasten till att det blir vår märks mera då :):) ha det gott på Berget

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-22 08:11:57

Haha glömde skriva under Marie Eriksson Skruke

Svar: Nåja jag är FÖR att man FÅR tycka olika Marie 👍😃
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela