bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Tv-shop

Publicerad 2014-01-29 09:07:33 i kåseri,

 
 
Fråga: kollar ni på Tv-shop?
Jag gör´t inte .... Men ibland står det liksom bara på .... 
och maler in sitt budskap i mitt undermedvetna.
 
 Allmänbildande program som visar upp sakers (som man inte visste att man behövde) storhet och dess fantastiska egenskaper.
 
Träningsformer och redskap reds ut, och man får se in i minsta detalj varför just den här produkten är bättre än alla andra...
bh:ar kroppsformare,anti rynk krämer,tandkrämer O.s.v
 
Nå väl, det är ju tillåtet med reklam så visst kör på....
Jag går INTE på´t...
 
Men i natt på min lediga natt .....
Har jag alltså drömt att jag kan inte klara mig utan en NICER DICER PLUS.....
 
Drömde alltså att jag köpte en hacka, riva, skala, tärna mojäng för 600 spänn 
och tappade bort den.....
med en känsla av växande panik har jag letat och letat...
jag vet att man INTE kan klara sig utan en NICER DICER PLUS...
så nu är det alltså kört för mig ......
skit xå!
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela