bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

utseendet

Publicerad 2014-01-26 22:10:52 i kåseri,

Hur har ni det med utseendet
Har det egentligen någon betydelse...
 
Det har det ju tydligen ...
tänker på det här bloggandet ...
Det spelar mindre roll vad man skriver om bara man har en snygg bloggsida ...
 
Men jag vet ju inte hur man göööör
å vad det verkar som när jag tittat runt lite, så måste man ha snygga bilder, saker som blinkar, små filmklipp, som helst ska handla om mode eller någon ny handväska eller nått, det är xå bra att ha ett litet räknesystem som talar om hur många besökare man har, och länkar hit å dit å gud vet allt...
 
Hur jag ska få te nå sånt dä begriper jante...
så dä får nog va...åtminstonde ett ta till :)
 
I värsta fall får man väl börja skriva dagbok igen ...
Tänk när det största problemet  var att komma ihåg vart man hade gömt nyckeln ..
Misstänker iofs starkt att systrarna pillade upp låset och läste ändå ibland ....
Men man fick fan inte ett enda likes på den tiden ....
möjligen att dom skvallrade för morsan eller nått
 
Tjing
 
 

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2014-01-26 23:12:17

Facebook-knapp måste man också ha...
Jag läste en artikel någonstans att x% av ungdomar ansåg att det värsta som kunde hända dem var om de inte fick några gillningar på en Facebook-status... Var och vartannat blogginlägg jag skriver får inga gillningar och där hade jag gått runt och inte fattat att det här var hemskt och att jag borde skämmas!

Svar: haha ja du verkar vara en xtremt dålig människa .....uppenbarligen är jag det xå ...även om jag lyckas klämma in några likes på fejjan ibland så misslyckas jag totalt med utseendet på bloggen...
men ibland lyckas jag tom klämma in en bild nu för tin... det lilla har xå sitt värde sa musen som kissade i havet..:)
bergatrollet

Postat av: Lena mellanhimmelomylla

Publicerad 2014-01-29 08:50:59

Ha ha, Ja jag fattar inte heller hur man fixar och trixar med sidan. Men tur att vi är olika, tror det har lite med ålder att göra också. Man får ta en sak i taget, är glad att jag kommit så här långt i alla fall!
K r a m

Svar: absolut, man får va glad för det lilla :)
bergatrollet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela