bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

baskiluskskräck ....

Publicerad 2014-03-22 22:36:53 i k�seri,

 
HJÄLP!!!
Dom säger på nyheterna att det finns bakterier i sallad....
i SKÖLJD och PAKETERAD sallad
GUD HJÄLPE OSS...
 
Detta kan bero på att salladen har haft mänsklig kontakt ELLER haft osanitära uppväxtförhållanden ...
 
ALLVARLIGT ???
 
Vem tänker ta tag i det här ??
Jag bara undrar?
Det känns viktigt och det är fan bråttom ....
folk äter ju sallad ....
 
Det är t.om så viktigt att försvunna flygplan och krisen i ukraina kommer i skymundan ...
vad ska komma härnäst ....
 
Dom skulle bara veta på nyheterna att JAG hade mjölk i kaffet som passerat bäst före datum med TVÅ dgr
Dessutom drack jag förorenat kranvatten från svampen i örebro,
 
å visst det kanske inte var helt med flit , utan snarare hade med mitt numera kroniska sinnesförvirrade tillstånd att göra men måste folk va så hysteriska ....
 
Det är ett rent jävla under att mina föräldrar och farföräldrar ens lever......
 
För vet ni vad .....
Jag har sett .... med egna ögon folk som har grävt ner BAJS i sitt trädgårdsland....
(nickar förnumstigt) jo det är helt sant....
 
Så be carefull out there ...
Förresten
när gjorde du rent din  mobiltelefon sist ??
Ah näe det var bara en tanke ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela