bergatrollett.blogg.se

Nybörjare med närkingskt bonn blod i ådrorna , vilket gör att min första reaktion på saker i allmänhet är : ujujuj dä går allri , men en vet inte för´n en ha försökt ;)

Fågelskådar

Publicerad 2014-05-17 07:58:54 i k�seri,



Tror att jag ska bli fågelskådare, för minsann så såg jag en stork på åkern när jag åkte hem. 


Ev kan det ha varit en trana. Men det var inte vad jag såg..

 Å det är väl vad jag tror att jag såg som räknas i fågelskådarbranchen 😉


Kul att veta : försöker att skriva ordet gärdena åtskilliga ggr i detta inlägg, och genast stavar tfn med stor bokstav å skriver om till Gärdet. Därav får jag till slut byta ord helt i inlägget. (Åker är dito som gärde i Närke)

Vet inte mitt stavningsprogram vad ett gärde är 😂 nåja för er som går i tron att Gärdet (nu gjorde han det igen) är en plats, så vill jag upplysningsvis informera om att jo det är det. ...

En plats där man odlar olika grödor (läs MAT) på 👍😃

Kommentarer

Postat av: morfar

Publicerad 2014-05-17 19:49:04

Å på vägen te gärdena kan det vara fullt med gröpper.

Svar: Haha ja just det.
bergatrollet

Postat av: Katta

Publicerad 2014-06-20 19:57:23

Fin blogg

Svar: tackar å bockar :)
bergatrollet

Postat av: PyncWeen

Publicerad 2023-06-21 01:01:43

https://sobraniemebel.ru/chairs/victoria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela